The Q&A

De vraag en het antwoord op actuele communicatie

#PlayUnified_Campagnebeeld_Maud-VS-Femke.jpg

#PlayUnified: voor een inclusieve (sport)wereld!

#5jaarQ&A

sail-amsterdam-1200x450.jpg

SAIL Amsterdam 2020 verbindt de hele wereld

#5jaarQ&A

aanvallend, angstaanjagend & afleidend

De succesvolle communicatielessen van Donald Trump.

museumweek.jpg

Nationale Museumweek: een sterkere binding met museale collecties! 

#5jaarQ&A

IMG_0558.JPG

Herstel van duurzaam medezeggenschap

#5jaarQ&A

Topsport en media omarmen #Playunified

Hey Ireen, Grootste Olympier allertijden? Dacht het niet!

MCA_Commissie_FotolumEXTRACT.jpg

Veranderingen accountancysector gaan te langzaam en moeten meer diepgang krijgen

#5jaarQ&A

IMG_9834.jpg

Waarom verzekeraars opeens de duurzame revolutie verkondigen?

Het was natuurlijk opmerkelijk en hoopgevend nieuws vorige maand: Aegon dwingt Shell tot een intrinsiek duurzamere koers. Aegon wil dat Shell veel meer vaart maakt met het naleven van het Parijse klimaatakkoord.

collage_Museumweek.jpg

Hoe bereik je nieuwe groepen die nooit in musea komen? Door confronterende, concrete, contactcommunicatie!

Ruim 400 musea verbinden een nieuw publiek tijdens vierde editie Nationale Museumweek.

IMG_8083.png

Populistische politici vergiftigen samenleving door misbruik van profiling en micro-targeting in social mediacampagnes

Overdreven angstberichten, nepnieuwsberichten en totaal verzonnen berichten over de tegenstanders, worden door populistische politici met microscopische precisie geïnjecteerd in onze samenlevingen.

handophoudende_kapitalist230908.jpg

Onze CEO’s verdienen het gewoon!

“Ik voel nog genoeg woede over de onnoemelijk hoge bonussen.” Zo zingt een verontwaardigde rapper Sticks in de eigen commercial van ASR.