Binge-watch worthy 🎬

Content vanuit
campagne strategie

IN-HOUSE PRODUCTIE VAN PLATFORM SPECIFIEKE CONTENT 📱

Hoe vertel je het verhaal?

Content hoort er natuurlijk gelikt én uitdagend uit te zien, zo trek je de aandacht naar je toe. Maar hoe houd je die aandacht vast? Hoe vertel je het verhaal? Dat doe je vanuit de strategie van de campagne, kijkend naar de bredere visie. Deze vertalen we door naar structurele verhaal-elementen die op een passende manier in de content voor jouw campagne worden vertaald. En dan ziet het er natuurlijk ook gelikt uit 😉.

CASE “#PlayUnified” 📣

#PlayUnified =
Samen Sporten

Special Olympics-sporters dagen bekende topsporters uit voor een challenge in uitdagende campagne video’s en beelden.

Bekijk hier de oproep van Maartje aan Ireen Wüst👈
Bekijk hier de after movie 👈

Productie, Regie, Camera & Edit door Q&A

 
 
 
 

CASE “SAIL Amsterdam” 📣

SAIL verbindt de hele wereld op social

Om de ruim 2 miljoen bezoekers, bemanningsleden van over de hele wereld en fans op afstand te informeren, enthousiasmeren en activeren voor SAIL Amsterdam is unieke content geproduceerd.

Bekijk hier binnenkort meer 👉

Productie, Regie, Camera & Edit door Q&A

CASE “Q&A Goes USA” 📣

De midterms voor Trump

Op campagnereis door Amerika tijdens de midterm-elections maakte Q&A Communicatie een korte ‘vlog-reportage’ voor WNL Goedemorgen Nederland.

 

Wil jij je verhaal vertellen met content vanuit strategie?🤝